B to B leads

media | music | audio

Business to Business Lead Generation

Ook als er niet direct producten of diensten vanaf de website zijn aan te schaffen, is het van belang om een kwalitatieve doelgroep aan te spreken en zgn ‘hotleads’ te converteren tot klanten. gelderblom.works werkt voor deze b2b lead generation met een stappenplan en partner SalesFeed.com:

Genereren en beheren van ‘hotleads’ in b2b lead generation:

Stap 1: Breng de communicatie op orde met een website die duidelijk communiceert en activeert.

Stap 2: Laat de relevante doelgroep hier kennis van nemen via oa gekwalificeerde Google campagnes. Zorg voor een marketing campagne die goed is afgestemd op de ideale klantsoort zodat de leads al zijn opgewarmd voor de diensten/producten. Hiermee bereik je de ‘hotleads’. gelderblom.works is al jaren Google Partner en zeer ervaren in het opzetten en beheren van uitgebreide Google campagnes (Google Ads/YouTube etc).

Stap 3: Converteer de ‘hotleads’ naar klanten. Kwalificeer en beheer alle leads op basis van hun mogelijke klantwaarde op de lange termijn en start het verkooptraject op middels een speciaal daarvoor ontwikkelde tool. gelderblom.works werkt met SalesFeed software voor optimale controle.

Stap 4: Koppel resultaten terug en optimaliseer de marketing inspanningen.

Hoe werkt Salesfeed?

Salesfeed herkent 50% van het Nederlandse b2b verkeer op basis van IP herkenning. Geen enkel ander systeem kan dat beter. Het online dashboard laat oa zien wie het bezoekende bedrijf is geweest, tot welke branche de bezoeker behoort, wanneer, hoe vaak en welke pagina’s zijn bezocht. Salesfeed koppelt die gegevens direct met LinkedIn profielen zodat deze hotleads direct benaderd kunnen worden in het verkooptraject.

Het dashboard geeft de mogelijkheid om in te delen in actieve segmenten zoals prospects, klanten of concurrenten. Extra mogelijkheden zijn bijv.:

– ‘Triggers’; direct een mail naar uw account manager als een bepaalde ‘hotlead’ de site heeft bezocht.

– ‘Liquid content’; website inhoud dynamisch aanpassen aan de bezoeker door bijv. verschillende proposities voor verschillende branches (dmv SBI- of branchecode).